یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟ تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن سهرابیان به بازی با تراکتور قرارداد علیپور با ژیل ویسنته آخر فصل تمام می‌شود| احتمال بالای بازگشت به پرسپولیس سازمان لیگ مانع خرید کلی بلیت‌های پرسپولیس-سپاهان توسط بانک شهر
سرخط خبرها

کمک مربی استقلال عابر بانک شد؟| رد پای مصطفوی در پاداش مجیدی به آبی‌ها

  • کد خبر: ۷۳۳۲۸
  • ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷
کمک مربی استقلال عابر بانک شد؟| رد پای مصطفوی در پاداش مجیدی به آبی‌ها
شنیده می‌شود یکی از مربیان استقلال وظیفه تهیه پاداش‌های بازیکنان را به عهده گرفته است!
گروه ورزش/ شهرآرانیوز، در روز‌هایی که خبر پاداش دادن فرهاد مجیدی به بازیکنان استقلال نقل محافل ورزشی شده حالا شنیده می‌شود که علاوه بر دوستان متمول مجیدی، یکی از اعضای کادرفنی آبی‌پوشان هم در این زمینه دستی بر آتش دارد!


صالح مصطفوی که در ابتدا به عنوان آنالیزور علیرضا منصوریان در نفت تهران کار می‌کرد این روز‌ها در استقلال نفر دوم شده و حتی فرهاد مجیدی در غیاب خودش او را به کنفرانس‌های خبری می‌فرستد.


گفته می‌شود مصطفوی هم یکی از کسانی است که به فرهاد مجیدی برای پرداخت پاداش به بازیکنان کمک مالی می‌کند! همین موضوع باعث شده تا او برای فرهاد نقشی بیشتر از یک کمک مربی پیدا کند!
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->